NOTĂ DE INFORMARE – În atenția cadrelor didactice

Casa Județeană de Pensii Alba informează  cadrele didactice, care au primit Avizul Inspectoratului Școlar în vederea depunerii documentației  pentru stabilirea unui drept de pensie, următoarele:

  • Vineri-01.09.2023, în intervalul orar 08:30-13:00, la ghișeele nr. 6 și nr. 9 ale Casei Județene de Pensii Alba, se poate depune documentația  pentru stabilirea unui drept de pensie;
  • Informații suplimentare privind documentele necesare le puteti găsi pe site-ul instituției pensiialba.ro;
  • Începând cu data intrării în vigoare a prevederilor Legii nr. 9/2023 pentru modificarea și completarea O.U.G. nr 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, a fost eliminată obligativitatea prezentării/depunerii de către beneficiari a copiilor unor documente.În situațiile în care legislația pe care o aplică casele teritoriale de pensii prevede că documentația necesară acordării drepturilor cuprinde și anumite copii, acestea vor fi realizate în mod gratuit de funcționarii instituției, în momentul depunerii cererii.

Salariații Casei Județene de Pensii Alba vă asigură de tot respectul lor !